Sunday, June 5, 2011

Segamat kecik n ariff kawen

Semalam aku ngan myiesha g segamat rumah membe kawen...dua2 dulu satu office...cuma yg pompuan da pindah keje kt spital segamat...kire dua2 membe la...hubby aku tak ikut...sbb dia keje...hari ni pun dia keje...busan2....aku ikut panjang...nek keta dia...dia drive la kan...bukan berdua jek...ada atul dan dila juga....gile ke aku g berdua ngan dia...kang xpasal org kate panjang tu laki aku....hahaa...ape pun thanks panjang sbb nk bawa aku g kecik kawen....jauh rupenye Segamat tu....tp klau yg da biasa maybe rase kejap je...utk aku yg jarang2 lalu jln tu mmg terasa jauhnye....hihi...tp seronok la sbb g ramai2....g konon2 berkonvoi tp sume berdezup laju...aku ckp kt panjang xya la laju2 bukan nk berlumba pun...highway pun bz sbb cuti skolah kan...sume nk berjalan la kan...r&r pun penuh org.....ok la jum layan gambo.....


myiesha da tgk je crown panten...tgn dia laju nk tarik...

anak anak mummy in RED...cm berjanji plk...
ibu husna dan mummy myiesha

 
Tahniah Ina dan Arif Moga kekal Hingga Akhir Hayat...



Nak di jadikan cerita...dua org membe eksiden masa otw balik ke JB...eksiden kat jalan Labis ke JB...masa kitorang otw balik tu...sampai satu tempat tu jam ...upenye ada eksiden...kitorang just lalu je la dan tgk kejadian ni dr kereta je, dlm hati berdoa je moga org dlm tu selamat la.....rupe2 nye membe satu keje yg eksiden.....hari ni br dapat tau....sorang kt spital segamat...sorang g cedera ringan je....harap cepat sembuh la helmi dan syafik...tgk kereta ni serammm je...hancur tu...dahla kereta baru...



No comments: