Tuesday, June 28, 2011

OMG

malam tadi anak dara aku jatuh katil lagi buat kali yg ke 2...1st kejadian pd entry ni flower horn...td kali ni bukan jadi flower horn lagi tp ape ek ayat yg seswai...hmmm kali ni "anak aku pkai blusher"...sbb dia jatuh cmne tah tp pipi dia yg lembam...kejadian kali berlaku pd jam 11++ malam...tgk dah kul 11 lebih dia xtido lagik...alkisahnya aku g tdo kan dia kul 10 lebih gitu...tah cmne aku rase aku da tdo dulu...Myiesha plk g sambung main dadadadadaaa....mamamammmaaa dia...agaknye syok sgt satu katil dia panjat...

tetibe je bunyi gedebuk pastu uwaaaaaaaa....aku xpasti sgt bunyi dia cmne...mak dia tdo mati plk...dengo2 hubby da jerit pgl aku...laki aku kat luar lg tgk tv...dia kate mmg dengo dak kecik tu jerit2 main2...dia ngat aku dalam keadaan sedar lagik, tah la penat sgt kot malam td smp terlelap dan terlupa dak kecik xtdo lagik....kesian anak aku...nangis tesedu2 lagik...gigil gak la tgn aku ms angkat dia...wahhhh fobia aku dengo bunyi gedebuk....Sorry sayanggggg....hubby xmarah aku tp dia bole ckap ape tau tak...dia kate SATU SAMA.....siap angkat jari....sbb pe dia ckp gitu...sbb kejadian pertama dulu dia yg lalai....kuikui...harap lepas ni xde la adegan jatuh2 lagi...tah2 adegan superman plk...tembok setinggi satu tingkat da di tembusi Myiesha...dah xbole bertahan lagi...sbb dia da semakin mengganas....huwaaaa

gambo kejadian xde...sbb lepas tu mak myiesha sambung tdo lagik


moral of the story-------->> don't sleep before ur baby sleep....

No comments: