Tuesday, June 28, 2011

hasil di bulan puasa

semalam kan aku puasa...rutin mengepum aku pun sama je 3 kali sehari..dan hasil tu xla byk sgt..skang Myiesha da 8bulan hasil da berkurang tak mcm umur dia sblm 6bln dah...klau awal2 dulu bole dapat 20oz ++ sehari skang dah kurang dari 20oz....tapi ok lah still mencukupi...

Hasil time puasa semalam 17oz rase oun biasa je xla letih sgt pun...maybe sbb kite da berniat kan...Allah akan bantu kite kuat smp petang....klau hari biasa makan lewat sikit je mula la menggigil kelaparan...InsyaAllah bulan ramadhan akan datang nt akan di tempuhi dgn jayanya.....dan puasa penuh tahun ni...Aminnnn

Hasil semalam yg sudah di bahagi2 kan...satu botol lebih kurang 4oz utk sekali minum

2 comments:

Hanani said...

wa, banyaknya susu jaja...nani skang ni dah makin kurang..huhu

jaja said...

kaseh pun da setahun lebih kan kak...ok la tue berjaya susukan kaseh smp skang...asalkan ada...selagi ada bagi je kan... :)