Thursday, June 9, 2011

Holiday

Esok family kecil ku akan pergi bercuti ke Terengganu...kenapa Terengganu? sebab kawan hubby aku kawen...So alang2 ke sana berjalan2 sekali la....1st time aku g Terengganu masa aku peknen 5bulan...time tu pasal urusan kerja..pergi Pulau Redang, hubby xikut...Myiesha je ikut dalam perut time tu...hihii....
sampai demam2 aku g Redang Island time ni...ye la dr JB ke ganu pastu ke pulau lagik...berejam2 weh, sakit urat aku smp2 hotel...seb Myiesha kuat dok dlm perut....

Sok pepagi kitorang gerak dr JB ni...ikut jalan dalam dr Kota Tinggi, Mersing...kire ikut pantai timur la...xpenah lagi aku lalu area situ...harap2 perjalanan di permudahkan dan selamat sampai dan pulang.....Sape yg dok area situ tau tak jln2 kat ganu tu mana yg best ek....

Aku xtau jln area situ, so Cik GPS tolong guide la....jgn sesat sudah....
kalau ganu mesti plg pemes masjid kristal ni kan....so bole la g tgk2 nt...dulu g tgk dr jauh je

No comments: