Monday, June 6, 2011

6.6.2011

Today is my Abah Birthday yang ke 64 tahun...makin berusia abah...da masuk fasa 60an....Semalam adik beradik aku celebrate Besday abah...jeles gile xdapat join...adik aku sorang tu la plan last minute...dah la akak dia yg sorang ni jauh kemain....klau dekat bleh la plan hari wat esok...aku dah la jauh...macam2 kena pk sblm balik kg...So kem salam je la xdapat nk join celeb besday Abah....Slalunye mmg kitorang celeb ramai2, yela kan date tu da sama ngan cuti agung...ramai yg cuti...tp hubby aku cm biasa la...agung lahir ke...mati ke..raye ke...ape2 yg berkaitan public holiday mana de cuti...kerja tetap kerja...tak best kan....Kilang dia tu mementingkan kerja dari kekeluargaan...mmg xmesra keluarga la...haha...minta cuti wekend pun da kena bebel...ye la most of event or ape2 yg kita buat kan slalunye on wekend...so mmg akan slalu kn minta cuti la kan...klau tak mmg aku sorang g atau dok uma je la aku ni ngan Myiesha...hohoo...eh da melalut plk...da moody plk di kala entry Besday abah...hihii...

Ok la abah...Selamat Hari Lahir Moga Abah sentiasa bahagia dan dipermudahkan dalam segala hal....Abah dah susah payah membesarkan kami adik beradik seramai 10 org ni...abah sorang2 yg kerja menampung perbelanjaan, tapi abah masih mampu menyediakan segala permintaan kami...Terutamanye aku la kot...hihii...ape aku minta xpernah abah cakap xde...mesti ada je walau tgh bulan...tp sekrang bila dah kerja baru aku tau susahnye cari duit dan bayar segala macam hal...ni berdua bekerja, anak masih kecik xpandai meminta,...nt da anak 10org  pun cukup2...nt da ramai xtau la...harap cukup je la...no mainan mahal2 okey...hahaha....



Nah abah saye belanje kek coklat...abah suke kek coklat kan...hihii tunjuk gambo je la...gambar xkan habis...boleh tgk sentiasa...klau kek betul cepat abes....ok Abah...You are the BEST ABAH i ever have.. thanks soo much to be my abah...
 

2 comments:

blackroses said...

happy besday abah jaja

jaja said...

kak ana...Abah ckp Terima Kasih....hihi