Tuesday, February 8, 2011

2 in 1

macam milo 2 in 1 je bunyi dia...tp bukan ye...2 in 1 disini majlis akikah myiesha combine skali majlis kawen adik aku...anak no 6...aku no 5 ye dalam adik badik ni...hihii...Jimat belanja combine majlis ni..lagi pun kami ni jauh sebulan sekali je balik kg...tu pun klau sempat kadang 2 bulan sekali baru balik...nak senang buat sekali....adik badik pun senang nk balik skali...xya nk amek cuti banyak kali kan...Myiesha ni mmg ada ONG la bak kate org cina...sebab dari lahir byk sg no 8 kat dia...dari date lahir smp la harga kambing akikah dia...ada 8 gak...mykid dia lagi la mmg no 8 je la banyak....harap anak mami ni sentiasa Murah Rezeki yer....
ok la tgk je la gambar2 majlis akikah dak ni..gambo xcun...gambo dari photographer xsiap lagi...so gambo dr kamera xcanggih mami je la....kikiki
lepas ni mau botakkan rambut dak ni pulak....hari tu gunting2 sket je wat syarat...hohoo abes la rambut dia yang kenteng2 tu....

yang ni pulak majlis kawen adik aku....dia dapat orang Sik kedah ...bulan depan 13/3 buat belah laki pulak...aku xtau lagi nk join ke tak....best gak dapat jalan2 g utara...mak abah aku da book bas untuk gi sana ramai2...ye la sume malas nk drive kan...tp tu yg prob dia....naik bas tepakse aku riba Myiesha...takut tegolek je dak M klau aku terlelap...rase2 bole tak letak car seat kt seat bas ek...jenuh tu klau mau pegang dia smp kedah...

3 comments:

abah dan mak haqq said...

amboi..
mentanglah majlis diadakan pada CNY..
tema pun warna merah ek.. :P

huhuhu..
bawak je la carseat tu dalam bas..
kesian mama nak pegang si budak tembam ni..
mesti seronok bila ke sana nanti :)

jaja said...

ikut tema harusla red kaler hihi...
syok gak kn klau dpt g utara...1st time ni dapat org kedah....

puan nina said...

dh botakkan belum?hee

bestnye Myiesha mummy nk bawa
jalan jauh..abg Danial pun xpernah g jauh2 lagik

jom join contest http://ninagacontest.blogspot.com/2011/02/contest-anak-ayah-serasi-bersama.html