Friday, February 18, 2011

18 feb 2011 Myiesha 4month sudah

Alhamdulillah Myiesha Erieyna sudah 4 bulan...kejap je masa berlalu...rindu pulak dekat budak masyammm tue...pagi tadi dia bangun awal...sebok kacau mami nk mandi...lepas mandi tepakse angkat dia letak seblah suh tengok mami dia Solat subuh, nak biar sensorang je kat bilik tdo cm xbest pulak...dok borak2 je kat seblah ngat kite tgh cakap ngan dia la tue...haha...selalunye dia tdo lagi klau aku tgh siap...pagi ni awal plk dia bgn...tau kot sebeday dia 4bln hari ni...hihi...aku bersiap pun dia tgk je...aku letak je dia atas lantai...sian anak aku..(bilik tdo ngan bilik bersiap lain...sbb tu letak atas lantai je sambil dia tgk aku)....pastu baru letak dia depan tv sementara aku siap2 kan susu dia ngan beg2 yg banyak itu....dah siap sume baru aku layan dia...tukar diapers dia...layan dia main sat...7.30am masuk kan beg2  dalam kete then baru la amek dak kecik masuk seat dia....VROMmmm anto dia uma BS....camtu la rutin harian aku tiap hari time keje....huhuuu...cett tetibe crite ni pulak...xde link plk ngan tajuk entry...hihii...xpe2 selingan je tu...

4 bulan Myiesha da pandai ape ek:
  • pandai buat gimnastik...lentik2 badan nk nerap kot...tp xlepas2 sbb montot berat
  • suke berjalan2 mcm mami dia....haha..papa layan je la ek
  • suke berborak sambil terjerit2....ni papa rajin layan
  • suke duduk walaupun xpandai duduk...tepakse la pegang dia utk duduk...
  • da pandai pegang benda...suke tarik baju...pegang bebear dia....tarik telekung mami klau tgh teman solat.
  • da xpakai barut....alhamdulillah xde kembung ke ape
  • masih minum susu ibu....
  • tu je kot buat masa ni...berat xtimbang lagik....tah bape la plk skang ni...


Happy 4 month my dear chubby dotter....Love u from mami n papa

3 comments:

Rizziela said...

Bagus Misha..

Cepat ajer besarkan
Harap Misha terus membesar dengan sihat & menjadi anak yg solehah

jaja said...

hehe tenkiu kak...cepat je masa berlalu

cira said...

comelnye dia.... geram ngk pipi tembam dia.. pipi kakak mica dh xde... hikhikhik