Tuesday, October 25, 2011

Myiesha celebration

Sabtu lepas kami buat celebration untuk besday Myiesha yg pertama...buat kat rumah jam 3 petang. buat simple2 je...malam hari jumaat tu hubby tolong tiup belon utk decorate rumah...aku? tolong tgk je sebab xlarat nk tiup belon yg memerlukan kuasa double untuk meniup...haha naik senget aku tiup tp tak kembang2 jugak...so serahkan je pada hubby utk kerja tiup meniup...aku just prepare backdrop tu je...

Pagi2 hari sabtu pas subuh aku da siap2 kan bahan untuk masak...ala aku cuma masak bihun putih dan spagetti je....pastu hubby pegi beli je benda2 yg patut di beli di luar sana....dadih purple tu aku da siap2 buat hari jumaat...trus sejukkan...jajan2 tu op kos la beli dakkk...hehe...then puan fashya menyumbangkan kek kukus comel dia...thanks ya....yang lain2 sume tempah...aku cuma risau satu je...takut makanan xcukup...tp alhamdulillah penuh meja n mmg cukup la....

Thanks pada yg sudi hadir majlis Myiesha ek....Myiesha sgt hepi smp kan dia hiper active smp ke malam...padahal mak pak dia da collapse pas majlis tu....hadoi ni baru majlis kecik da penat gile...blum majlis kawen anak ye tak.....

kawan-kawan blogger yg hadir...tq pd kasih, husna dan dani sbb dtg majlis Myiesha ok....


1 comment:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

kenyang tau auntie makan time bday myiesha..sedap2 sume...