Thursday, October 6, 2011

ermmmmm

sejak dua menjak ni aku rase aku sgt sensitip...hati senipis kulit bawang...sikit2 sentap....tetibe sedih...aku ada masalah jiwa ke...aku pun xtau nk explain mcm mana...yg aku rase jiwa aku xtenang...mycha meh main ngan mami....kadang2 org borak hepi2 aku ikut la gelak...tp dalam hati aku menipu...masa aku menaip ni pun jiwa aku tak tenang...so ape2 yg aku post ni anggap jela aku xwaras....sekadar meluah kan ape yg aku rase...nk cite kt org pun aku xtau kenapa aku bleh rasa mcm ni...kurang kasih sayang ke....ishhh la..xkan jap g aku nk meningkat umur tu sbb hormon2 berubah...aku rase tak....semangat aku pun hilang, buat ape keje mcm xsettle..sekerat2....
ape pun aku kena kuatkan semangat sendiri...xde org lain bole tolong melainkan diri sendiri...mak dah xleh tolong...abah pun xleh tolong...adik badik pun xleh tolong...hanya pada Mu Ya Allah aku memohon ketenangan dalam menempuh kehidupan ini..hanya pada mu aku berharap...

2 comments:

ღnFashyaღ said...

knape ni jaja..meh cite kat kitelahh

jaja said...

hihi...xde ape td fikiran xwaras...tu yg mcm2 ayat keluar...skang da cool...wahahaha ayat xboleh blah....