Monday, April 18, 2011

6month a go~~~ (^_^)

6 bulan dahulu saat ni aku tgh sakit contraction hendak melahirkan Myiesha...sungguh indah saat itu...hari yang sama...ISNIN jam 9.30am aku selamat melahirkan anak perempuan yang bambam...tp sayang nya papa Myiesha xberkesempatan utk melihat saat kelahirannya....sbb hubby xsempat sampai kg dr jb....Myiesha cepat sgt mau keluar...masih teringat saat nurse meletakkan baby Myiesha atas badan mummy sebaik saja myiesha keluar dari rahim mummy...hilang segala sakit yg mummy rase....indah sgt saat tu....walau susah mau teran kamu anak....huhuuuu...sgt haus lepas teran...haus2 nurse cuma bg air milo cair jek...jadi la kan...dr xde...cair2 pun abes mummy sedut...hihii....

Myiesha 6bulan da pandai ape ek...
1- Myiesha masih minum susu mummy...Alhamdulillah Allah masih memberikan rezeki susu badan utk Myiesha..
2- Mummy da introduce solid food...bubur nasi kosong...tp kamu suke sembur2..xpe mummy seronok tgk keletah kamu tu.
3- Sgt suke meniarap...da pandai terlentang tp tu mummy perasan sekali je smlm...xpe usaha lg ek syg
4-Sudah pandai membebel....perkataan pertama yg kamu bebelkan dadadaddadadadaaaa.....
5- Berat dia sama dgn sebelum ni...8.4kg berdiet anak aku ni...da xbambam sgt perut dia cm dulu...


Harap Myiesha sentiasa sihat n menjadi anak yg solehah ok...Mummy n papa love u so much....


3 comments:

Rizziela said...

Kejap ajer masa berlalu...dah jadi anak darah :D

abah dan mak haqq said...

geget kang...!!!! <3

Amiizaa2001 said...

tembabnya myiesha:):)