Sunday, June 13, 2010

wekend yg syokkk


wekend ni sgt best sbb hubby ada...slalu dia xde sbb keje...so kebetulan abg saya, wife n si adam dtg
kitorang plan nk g air terjun kota tinggi...sabtu pg dlm kul 10 decide nk g mandi2 sg...
trus bersiap n trus gerak..hohoo...dulu 1st time sy pegi ngan hb masa lepas kawen..ni skang g lagi dgn perut yg besau..adehhh nmpk sgt perbezaan nye...sgt gemuksss...sila lihat perbezaan di bawah...
kanan : 0 bulan kiri: 5 bulan++ hoho
tepakse pakai baju hubby sbb baju den sume da ketat..klau pkai gak nmpk plk pewut n my butt yg da besau itu...kuikui



haa....syok betul mandi sg..tepakse sy rendam baby dlm perut lama2 dlm air sejuk tu..huhu..mst baby ckp ape la mami ni...g rendam dia lama2...sejukkk tau...huhuu...
ha aku kan ada ramai adik badik kan..so abg aku yg dtg ni abg atas aku..kire yg no 4 dr 10 org..aku kan yg ke 5...yg lain2 xikut sbb diorg saje jenjalan dtg sini...ngan si adam yg sgt nakal itu...pehhh ganaz dia bole tahan..klau aku jd ibu dia mst da nangis2 layan kerenah dia tue....seb la ibu dia larat...ibu adam ni sebaya sy..dulu pun satu skolah..tp kelas lain la...tetibe abg aku kawen ngan dia lak..so dia jd akak ipar aku la skang..sbb tu bole ngam jek..mcm kawan2...


ni la dia family abg aku..si kecik tu la adam yg sgt nakal....geram aku ngan dia..hohoo
sila lihat di situ..mak yong yg gumukss...sgt selekeh pd waktu ini...sila abaikan okeh...


ohhh b sila lihat perut ku da melekat...

kite posing dulu la...itu lebih penting...haha

malam tu plk pas makan2 kat singgah selalu kitorang lepak2 kat danga bay lak...kena lah bawa pelancong jalan2 kan...huhuu...sgt meriah malam minggu kat situ...slalu g ngan hb hr biasa sbb tu da ramai sgt...mlm minggu meriah gile..yela nk kemana lg warga2 jb nk bawa anak2 diorg kan..kat sini jelah macam2 ada...sgt penat....baby pun senyap je xmcm selalu...bile da smp uma baring2 barulah si kecik ni
guling2 dgn happy....


4 comments:

suzi said...

syoknye...kalu aku p sane nnti,ko nk bwk aku jln2 x? hehehehe

jaja said...

kalo ko dtg mst la aku bawa mana ko nk g...travel guide kan..hehe..package tdo uma aku skali...haha

KINA said...

uit hati2 batu tu licin...

jaja said...

mmg licin...sbb tu dok berendam satu tempat jek..xleh galak sgt..huhuu