Thursday, June 10, 2010

Checkup 5 bulan

hoyehhh...alhamdulillah semua ok
td checkup 21 weeks kire kali ke-3 g pusat kesihatan UTM utk cek baby
seb xkn cocok ATT lagi..sbb bulan lepas dia kate nk cucuk bulan ni...xjd sbb tgk muka aku
yg cuak mcm nk nangis tu...hohooo..xla nurse bz sebenarnye..kuikui...
saya kan sorang ibu yg berani..takat cucuk sket tu mana la takut..hohoo
result kali ini nurse cakap semua ok..

Berat da naik lg jadi : 53.6 kg ( naik 3.6kg dr bulan lepas.pehhh)
Hb: 11.4
Tekanan darah: 114/70

Haha...aku tipu td aku on off makan obimin, padahal xmakan langsung...beso da penah try termuntah lg
bile smp tekak den nie..so smp skrang xtry makan balik...seb la darah ok lagie
bulan depan sure turun lagi....alamak harus bt sesuatu..ada tak kawan2 yg tau ubat ape selain obimin yg bole tambah darah...yg saiz dia kecit sket...

5 comments:

KINA said...

jajan... obimin kena makan tu tuk kekuatan anak jugak tau...

jaja said...

tula...aku nk mkn mst terkluar balik...nt aku cuba lagi smp berjaya dia melolos smp ke perut...

suzi said...

jajan aku nk report kt misi tu ko tipu depa hehehhehe :P

emilia said...

betul tu obimin tu penting gk haja..produk lain cuba try salindah..produk pregnent n pantang bgs gak tu..emi amalkan mse iman dulu..homopati

jaja said...

ooo..yeke emi...nk gak la salindah..
obimin tu da try makan...da ok la skang..xleh takut2 nk telan ubat beso dah...