Tuesday, June 19, 2012

Seminar Minda Magnet Rezeki

Alhamdulillah pada16 June 2012 dan 
BEST pada 17 June 2012 saya dapat hadir ke seminar ini.
Yang saya nk fokuskan adalah MMR minda magnet rezeki 
yang sgt superb amazing. Selama ni saya xtau pun ada
 ilmu sebegini yang sangat hebat untuk dipelajari.


Alhamdulillah saya belum terlambat untuk 
sama-sama belajar ilmu kuasa minda yang telah di amalkan 
oleh ramai orang di negara luar. 
Sekarang selepas MMR saya rasa lebih tenang, 
sebabnya saya dah berjaya kawal gelombang otak dan lagi best biawak biawak komodo dalam diri ni dah 
di halau keluar, i'm more positive now.
YES if we positive banyak rezeki akan masuk 
juga aura2 yang baik juga
 akan suke pada kite.


Kenapa?
Kenapa saya nak sgt join MMR ni,
meh saya cerita sikit, 
kalau nk tau orang2 besar di luar sana
memang tercari-cari ilmu sebegini for self motivation
untuk keharmonian keluarga,
kejayaan dalam pekerjaan, pendidikan diri juga utk anak-anak


Lagi pula ilmu-ilmu begini hanya dapat dipelajari 
dari orang yang hebat-hebat.
Nak tau tak Tun Dr Mahathir juga gunakan ilmu NLP
sebelum bertemu ketua-ketua negara untuk membuat keputusan
Nah nampakkan ilmu ini sangat membantu.


Kesinambungan dari bacaan awal saya sebelum ini
dari buku Quranic Law of Attraction dan LoA 
sebagai basic ilmu ini. Jadi semasa MMR ia sangat mudah untuk
di fahami. Luas kan poket minda supaya ilmu mudah masuk
Tiada yang mustahil untuk kita 
semuanya dari pertolonganNya.
Kita cuma harus Minta, Usaha, Syukur


Pengisian yang sangat berharga sebab?
Di MMR ni 
kita di ajar cara untuk bersihkan hati dan fikiran kita
untuk lebih positif
cara menggunakan otak kanan
yang sangat hebat fungsinya
juga di ajar cara berdoa kepada Allah
cara berhubung kepada Allah
Tingkatkan level energy bahagia dalam rumahtangga
cara untuk mengawal anak malas & nakal

Juga cara bagaimana untuk menjadi manusia yang berjaya
tanpa melupakan tanggungjawab sebagai khalifah di muka bumi Allah
ilmu ini boleh digunakan sehingga ke akhir hayat
dan jika di amalkan selalu 
kita akan mudah menarik rezeki
REZEKI akan suke pada kita
InsyaAllah


Menarik kan?
Lagi syokkkk kat MMR ni juga 
di ajar cara mendapatkan apa yang kita 
IMPIKAN untuk dapat 
5k

Kebahagian, Kesihatan, Kekayaan, Kejayaan & Keberkatan menjadi Kenyataan!


Memang sangat BEST
 xrugi join seminar ini
Minda Magnet Rezeki bersama Smart Tycoon Group
Keseluruhan ilmu yg dikongsi melebihi RM20 000!
Ya Ampunnn mahalnyeeeee...
Iye ilmu ni semua diinspirasikan dari gabungan siri
seminar pakar-pakar motivasi terbaik 
 iaitu Dr Azizan Osman, Dr Azhar Sarip,
Dr Mohd Jantan, Dr Kasmah,
 T. Harv Eker
Dan Lagi syokkkk..sebab saya boleh pergi berkali2..
apabila ada lagi Seminar MMR yang dianjurkan 
utk kita recharge energy & ilmu kita...
t&c apply..

Insyaallah..
saya impikan keluarga terhebat & beriman akan tercapai!
Berjaya dunia serta Akhirat
bersama keluarga
 tersayang.

Berminat?
Seminar MMR akan datang akan di adakan di lembah Klang 
pada 7 July 2012 (Sabtu)
Jangan lepaskan peluang untuk
belajar ilmu yg hebat ini

Keterangan lanjut boleh hubungi saya 
jaja (0163410386)
atau PM di fesbuk = Jaja Fuad



MMR the BEST

Biar pun pada mulanya benda yang kecil2, tapi makin lama magnet itu makin membesar dan mampu menarik 'benda' yang lebih besar...Ramai dah mencuba dan berjaya!!!
yes gunakan gelombang Alpha dan Delta ok

1 comment:

Anonymous said...

good one ... but kita mesti always think positive !