Monday, June 18, 2012

BE # Testimoni diri sendiri dengan Bio Ever

Asyik-asyik nak publish orang lain punye testimoni kan...cuba ko publish testimoni dir sendiri pulak...Ok2 meh aku nk share walau muke malu2 kucing. Ok aku ni xde masalah sgt just pipi yang tembun ni je sejak dulu...indicator berat bertambah, akan naik di pipi dulu...sangat tak suke hokeyyy. Kalau tangkap gambo mst nmpk cam orang beso. Sebelum ni penah la ku try krim jenama2 antarabangsa untuk face lifting kat kedai2 Watson atau Guradian seperti jenama Z_ dan BIO _ _ _ _ _ CE kan...tapi sama je tak shape pun pipi tembun aku ni....iye2 aku calit tau tiap malam...tp hasil non ada..

So aku sangat teruja dgn Bio Ever ni sebab selain bole guna V shape kan pipi bulat byk lagi kegunaan lain...Paling best part P_ R_W_N...ha tu xmo cite k...Tak suruh percaya pun, kalau nk percaya cuba dulu kompemmm SUKE...ok2 berbalik pada cite asal...aku pakai BE ni awal bulan 4...kire xlama pun da macam2 perubahan aku rasa, kulit rasa lebih moist, kulit anjal, V shape da nmpk walau masih tembun (klau tak tembun bukan jaja namanya) agak2 ada shape jadi la...xmo la cekung sgt, sebab krim ni pandai tau...kalau yg tembun dia kasi shape...yg cekung dia kasi gebu...tu sebab keje dia kasi badan kite normal mcm zaman muda remaja gitteww!...Mana xbest kan...sape lepas bersalin mmg sgt berguna...perut cepat kempis dan anjal...xde geleber cm perut nak jatuh tu.dan lebih sihat sbb lemak2 da kurang...ha kan best tu...cantik bukan utk sape...diri sendiri gak kan...badan nk pakai lama kan...Ok sayangi diri sendiri utk yg tersayang..Meh tunjuk gambo tuan badan jap k...



Nampak tak pipi yg layut belah kiri tu da naik...anjal dan kasi V shape..
aku sukeeeee
dan perut da makin kecik....lagi super suke...sape nk tau the V3SR body programming secret just PM me ok, i will give free consultation...yg bulat dapat selim,,yg sgt keding boleh jadi gebu....WOww kan best tu


i'm sexy and i know it

No comments: