Friday, November 11, 2011

EBM October

aisehhh tgk update pasal EBM pun da postpone smp tgh bulan november..cmni xleh la jadi blogger tegar...muahaha...di kala usia Myiesha Erieyna 1 tahun ni la hasil yg mummy dapat kumpul...byk sket dr bulan sebelumnya sbb aku byk outstation bulan lepas, tu yg dapat kumpul byk...siang malam pump...kalau tak siang je pump...
ada satu plastik berikat tu sumbangan puan fashya sebab masa kurus kat Lotus Desaru lupe bawa plastik byk2...so bulan ni november mood mengepum sgt merudum...nape la malas ni ek...tiap hari klau 2.30pm baru aku nk g mengepum...dulu slalu kul 11 ke cmtu mesti aku da g pump....eeeiii malas kan aku...kadang2 aku macam terpikir nk stop pumping je...tp bile pk balik taknak...smp bile ek aku nk pumping ni...skang ni aku tgh guna stok bulan 6 utk myiesha hari2....bekal pun aku bg yg EBM beku je xde yg fresh...yg fresh sume aku simpan bt stok...sbb dia da makan kan...so ok la bg full yg beku siang hari...malam mmg fresh la sbb direct feed kan...cmne la Myiesha klau aku stopkan dia dari menyusu....

1 comment:

Yantie said...

Jangan putus asa/malas Jaja..kite dulu pun pernah terpikir macam tu..
pastu dapat rezeki pregnant susu terus merundum gila2..mcm menyesal pun ada bila pikir mcm tu..
mula dgn malas pump la..pas tu pikir sampai bila nak pump..kan sekarang dah rindu nak pumping kt tmpt kerja..harap2 dapat teruskan bila baby baru keluar nanti..