Monday, July 4, 2011

EBM: update June

Hari ni dah 4 July terlambat nk update stok June 2011....sekarang Myiesha dah 8 bulan lebih...makan pun da byk...susu still dalam 4oz 4botol sehari...Alhamdulillah aku masih berkemampuan utk menyusukan Myiesha sehingga ke saat ini walau pun kadang kena ke luar kawasan kerana tuntutan kerja. Setakat ni xde masalah yang kronik lagi yang tidak membolehkan aku mengepum...klau kerja luar kawasan pun aku akan kol dulu tempat tu samada surau or tempat dia ada peti ais atau plug in utk pumping...sbb aku guna Spectra 3 yg mengharuskan penggunaan plug utk buat projek tu...Peti ais pulak utk aku chill kan EBM tu dan nk bekukan chiller klau kerja lebih dari 1 hari...Alhamdulillah sebab di mudahkan perjalanan ini...Syukur...lagi sebulan Ramadhan akan muncul...harap penghasilan EBM sama seperti biasa.

No comments: