Wednesday, July 13, 2011

cab

dah lama aku tak naik cab atau lebih senang pengangkutan awam la....So hari ni aku datang kerja naik cab bersama si kecik tu....nasib baik dia bgn sebelum cab sampai, sempat la tukar diaper dia dulu sblm anta g uma BS...nasib la uma BS satu taman je xla jauh sgt...jauh sikit je aku jalan kemajuan uma bs jalan kemuliaan....

sebab apa aku naik cab, sebab hubby aku ada training hari ni...sepatutnya dia cuti so kereta biar la dia bawa...ye kami hanya ada satu kereta je guna share2 je...bak kata pepatah sharing is caring...xkan la aku nk biar hubby bawa motor ke pasir gudang yg byk lori besar2 tu...lg pun laki aku dah xlarat nek motor jauh2 nt terbang plk bila lori besar lalu seblah dia...dulu sanggup je naik motor dari JB-Banting blk kg sebab nk jumpa aku...heheh...lagi pun bagi can la sbb asik aku je yg g training. lagi pun satu hari je...klau lama mampus aku nk naik cab hari2....

charge naik cab dari uma aku ke uma bs then ke ibd utm RM11...mahal ke murah ek..xpe la asalkan aku n anak aku selamat sampai ke destinasi....bambam pun heran napa hari ni kena naik keta merah.....pastu driver dia bukan papa....hehe...

mami xsempat nk snap pic myiesha dalam cab...sebab tau2 la brg yg perlu mami bawa setiap pagi...penuh dua belah tgn...xpe la sume mami kena jadi supermummy.....kan...

2 comments:

ღnFashyaღ said...

Alahai cian mummy. Awat tak roger. Boleh je g amik...Takde halnya.Bukan jauh sangat...

jaja said...

hihi...xpe la sekali sekala menyusahkan teksi pusing2 taman u....