Thursday, March 24, 2011

mau kurang tang situ...tang sini.....



bila la aku mau kurus cm gambo atas ni....masa ni kitorang dah 11bulan kawen...kire nk msk 1thn kawen lah...time ni myiesha tak wujud lagi pun...masih mengharap kehadirannya....hihiii...
yg ni pulak masa myiesha baru 5weeks kot dlm perut...xtau pun dia wujud dah dlm tu....

ni dah sarat mengandung...dah nak besalin masa ni.....mummy temukkkkk.....

motip entry....tah la terkenang masa selim2 dulu...time xde bumper di perut...xde lapis2 bile duduk...bole ke kembali ke saat perut itu...wahahahha.....tah2 xsempat kempis da kembung balik.....

2 comments:

Yantie said...

macam semua yg lepas bersalin pun akan ada masalah yg sama kn..org kata kena pantang betul2..hmm..takpe next baby nnt pantang betul2..hehe
kalau la ade banyak duit kn..pergi je london weight management..hehe

jaja said...

haha tang perut ada lebihan tu la yg spoil....dah xleh nk pkai baju yg rock2 da...hihii