Tuesday, May 15, 2012

Bio Ever the Best


Ok lah nak intro sikit. Aku dah pakai Bio Ever ni lebih kurang 2 bulan dan adik-adik aku dan kakak aku pun pakai sebab diorang tau dari orang tentang kebaikan BE ni. Ok aku pendekkan Bio Ever ni BE sahaja ok. So far 2 bulan ni review dr adik-adik aku sendiri adalah baik. Sorang dengan masalah jerawat - dia kate jerawat dah berkurang dan kulit terasa halus
Adik aku yg kena Bell Palsy - dah semakin baik gambar xdapat la letak sini sebab belum dapat keizinan.
Kakak ipar pula - rasa kepala lebih ringan dan inci di perut makin berkurang (ok boleh slim pakai BE ni )

Dan sebenarnya macam-macam lagi kegunaan BE ni.

Ok di bawah ni ada Soal Jawab tentang Bio Ever Nano Cream ni:-
Happy Reading ya.


1. Adakah Bio Ever sesuai untuk golongan lelaki?
Ya, kerana Bio Ever sesuai untuk semua jenis kulit termasuk golongan lelaki. Dioscera Villosa yang terkandung dalam Nano Cream merupakan bahan tradisional bergred tinggi. Ia sesuai digunakan oleh kaum lelaki dan wanita. Ia juga dapat meningkatkan hormon testosteron lelaki. Selain itu dapat memelihara kelenjar tiroid, kelenjar adrenal dan testis. Juga dapat meningkatkan fungsi fisiologi badan, membolehkan kaum lelaki mempunyai badan yang lebih sihat.

2. Adakah Bio Ever sejenis ubat?
 Tidak. Bio Ever mengandungi bahan botanikal semulajadi seperti pegaga, wild yam dan kacang soya. Rumusan aktif ini dirumuskan ke dalam liposom dan dihantar ke bahagian kulit di mana diperlukan. Bio Ever adalah krim kesihatan yang membantu mengawalatur rembesan hormon supaya menjadi normal.

3. Berapakah kuantiti yang perlu digunakan?
Anda digalakkan menggunakan 4 botol Bio Ever dalam masa sebulan untuk mencapai kesan yang optimum.

4. Apakah jaminan kualiti produk Bio Ever?
a. Ujian keselamatan setiap jenis bahan mentah supaya bebas daripada bahan kimia yang tidak dibenarkan seperti hidrokunoin, tretinoin, merkuri, steroid dan hormon sintetik.
b. Bio Ever adalah produk halal.
c. Bebas daripada ujian terhadap binatang.
d. Tanpa minyak bahan galian (mineral oil). Hanya minyak daripada sumber-sumber tumbuhan digunakan.

5. Bolehkan saya menggunakan Bio Ever bersama pemakaian Premium Beautiful?
Ya. Anda digalakkan mengguna Bio Ever bersama pemakaian Premium Beautiful kerana ini akan menggalakkan peredaran dan meningkatkan metabolisme. Oleh itu pembentukan badan dapat berlaku dengan lebih berkesan.

6. Bolehkan Bio Ever menguruskan badan?
Ya, Bio Ever membantu masalah pertambahan berat badan yang disebabkan oleh ketidakseimbangan rembesan hormon dan penurunan kadar metabolisme akibat rembesan hormon yang kurang aktif. Bio Ever membantu meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan masalah badan yang kembang dan berisi. Gabungkan usaha dengan pemakaian Premium Beautiful, diet yang betul,  minum air yang banyak dan pengambilan fiber secukupnya. Anda pasti kagum dengan keberkesanannya.

7. Bolehkah wanita hamil/menyusukan bayi menggunakan Bio Ever.
Ya. Wanita hamil/menyusukan bayi mengalami perubahan paras hormon badan. Bio Ever berfungsi untuk mengseimbangkan paras hormon.

8. Bolehkah digunakan ketika haid/menopaus?
Boleh. Sangat digalakkan. Banyakkan minum air at least sehari 3 liter.

9. Mengapakah kesan Bio Ever boleh diteliti begitu cepat walaupun hanya selepas 10 minit penggunaan?
Kerana Bio Ever menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano secara terus ke dalam peredaran darah melalui luaran kulit. Dirumuskan ke dalam liposom dan dihantar dan dibebaskan ke bahagian yang memerlukan.

10. Berapa kerap penggunaan Bio Ever?
Bergantung kepada peringkat-peringkat:
a. Tempoh penyelarasan – Sapukan sedikit krim ini kepada kulit untuk mengetahui samada anda sensitif terhadap produk ini. Gunakan pada waktu pagi dan malam. Gunakan sebotol seminggu untuk kesan yang optimum dalam masa yang singkat. Minum banyak air (3 liter).
b. Tempoh penyelenggaraan – Sapukan pagi dan malam, 2 botol sebulan. Minum banyak air.


Dapatkan khidmat nasihat mengenai pemakaian Bio Ever dari Konsultan Bio Ever yang profesional dan terlatih (Smart Tycoon Group).

Sape nak mencuba boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut - Jaja: 0163410386
Tunggu testimoni-testimoni yang lebih hebat pada entry akan datang, macam-macam kegunaan..... <3



No comments: