Thursday, January 26, 2012

Handbag

Sekarang ini Myiesha ada habit baru, baru je beberapa hari dapat habit ni. Sebelum ini dia suke solongkar handbag aku n purse aku, habis semua dia kumbah keluar, segala isi dalam tu dia sebok belek, sangat tekun plk tu. Tapi sejak dua menjak ni dia suke sangat angkut handbag aku, dari yang ringan sampai yg berat dia nk angkut, dia dah la kemetot pastu pi hangkut beg aku ke hulu ke hilir dalam rumah tu...ke dapo dia bawa..ke hall dia bawa..masuk bilik dia bawa, agak2 malas sikit dia seret jek handbag mummy dia yg cun tu..

Adoyai anak, nasib baik anak. Dari nak marah dah jadi lawak, gelak-gelak juga la tgk perangai dia tu. Bila ami ngan papa gelak kuat, dia tgk muke kitorang dgn muke pelik, pastu dia pulak gelak beso. Amboi orang gelakkan dia, dia gelak balik ek. Handbag aku dah la comot yg satu tu, dia angkut, seret gitu mau lagi comot, saje nk suh mummy shopping bag baru ek..hai udah2 la hr tu henpong masuk air masa bw myiesha g swimm (eh salahkan anak plk, padahal mak yg xsabo mau terjun)...hihi..ni mau suh beli handbag pulak. Jadinya handbag yg satu tu jd hak dia la. Lantak pi la asal ko bahagia nak. Paling kelako klau xlarat konon nk senang angkut handbag tu dia pi sangkut tali tu kat leher dia, dah macam pkai rantai okeh. Dah tergantung2 kat leher, maka dengan senang hati la dia merayau2 satu rumah dengan handbag di leher. Tah ape yg dia minat sangat tak tau la..Lepas ni xtau la dia suke ape plk...

Ha..lg satu Myiesha da pandai panggil aku...dia panggil amiiiiii....tapi kadang dia sasul papaaa gak kt aku.adehhh...ape pun cayang dak mucukkk sorang ni...penghibur hati mami n papa.
budak manja mummy

No comments: