Monday, August 8, 2011

3rd Anniversary

Hari ni 08-08-2011 anibesari ke-3 kami....Alhamdulillah dengan kurniaan yg tak terhingga, suami dan anak dalam keluarga kecil kami...moga ianya berkekalan selamanya...dan keluarga kami dimurahkan rezeki dan bertambah amal....Ape nk celebrate ek....mcm xde je huhu...tp Syok je tahun ni raye dah ada Myiesha...yeayyy bleh Myiesha teman mummy beraya sbb papa raye ke 4 baru balik....


08-08-08 
(bermulanya hidup kami berdua)




2009
(myiesha xde)






2010
(myiesha dalam mami tummy 8month)







2011
(myiesha dah ada....3 months old)



I love My Family 

My Husband has made me laugh, wiped my tears, hugged me tight, saved my life, watched me succeed, seen me fail, cheered me on, kept me going strong, put up with my mood swings, has said everything will be alright when things get tough, keeps me sane. My husband is a promise from Allah that I'll have a friend forever .. (copy paste jek hihi)...
Hope my husband always like that forever n ever till i die...i love u much much 8x hoho

3 comments:

noorcahaya said...

hohhoho hepi annibeseri..... cik abg kuat keje no.. raya ke 4 baru balik... ketupat rendang dah abes lorrrr....

jaja said...

mmg da habes...tah2 blk jb aku kena masak ketupat plk utk dia...haha...kesian dia baju raye pun xya beli sbb xraye tahun ni...

ris-famili.blogspot.com said...

Hepi Ani Ber Sari. Memang bahagia korang ye. Harap berkekalan.