Friday, October 1, 2010

my sister engagement...

lepas seminggu cuti raye...25/9 balik banting lagik...hoho..time tu aku dah 36weeks...dah 9 bulan la tue...dah cuak..kang bb terkluar lak masa otw balik kg tu...seb baik baby bertahan..dia nk kluar october gak rasenye...nk sama ngan papa n mummy dia...ok sabo eh sayang...balik kg sebab adik nk bertunang...hari sabtu..so amek cuti hari jumaat dan isnin...selasa plk xkeje sbb MC...xlarat ..baby pun asik mengeras2 jek...n asik nk terkucil sbb kepala dia da masuk ke jalan nye...sadis tol...br pas terkucil, nk g toilet lg...jenuh gile....tp tahan je la..demi baby ku ini...

Adik aku bertunang tema putih pink...cun kaler ni...pelamin kecik guna fresh flower..lg la menarik..bakal adik ipar aku tu orang kedah...org utara tu..mst jauh nt nk g bertandang..tp best bole la g jln2 nt..hehe..bukan slalu dapat jln ke utara...majlis kawen diorg plk plan raye cina tahun depan..dalam bulan 2 la nt..hoo...kn la amek cuti lagi nt...hadoi..da la adik2 aku ada lagi 4 org xtermasuk yg nk kawen ni...tetibe tiap tahun plk diorg minta kawen...jenuh aku nk blk kg nt...klau belah hubby xde heran..sbb dia la yg bongsu..xde dah kenduri besar2 lg pasni...huhuuu...

ni la dia budak yg nk jd panten...cepat gak la dia ni plan nk tunang n kawen..xmcm aku bercinta lama dah...pastu tunang setahun...br nikah...n sanding...huhuuu

Ape pun di doakan moga majlis adik aku ni nt di permudahkan n diberkati oleh Allah s.w.t...aminnnn

No comments: