Friday, October 1, 2010

entry raye ...hohoo

pemalas betul la nk berblog...rajin nk baca org lain punye cerita..tp sendiri punye bt xtau jek...adoi ape nk jadi nie...dah basi dah entry raye..sume da masukkan aktiviti yg terbaru...tp xpe la, hr ni mcm nk merajinkan diri sket...mengisi masa terluang...kt uma jgn harap..asik nk baring jek..mls da nk ngadap laptop...

ok raye tahun ni..semua adik badik balik belah mak abah...sbb turn sama plk kali ni...so meriah la...dr tahun lepas da decide..tahun ni tema MERAH...hoho..so semua merah menyala2 la..tp ada gak yg xmerah...abah punye baju tak sempat siap..g tempah lambat la tue...huhu..xpe nt pkai masa kenduri kawen adik aku raye cina tahun depan...pastu ada la sorang budak kecik ni baju pun lari tema...xtau kenapa...agaknye xjumpa baju merah saiz dia masa soping kot...hantam saje la...yg penting merah tetap memenuhi ruang kali ini...so tgk pic je la..

ada sorang je yg xde...husband akak aku..sbb dia keje...yg lain anak2 buah aku seramai 10 org...adik badik aku pun 10 org...yg lom kawen yg 5 org berderet blakang krusi mak abah aku je tu...yg len dgn pasangan masing2..hehe...bayang la klau sume da kawen mau jd double..triple lagik...xmuat da nk posing kt hall...kena pegi padang nmpknye...

tu je la gambo2 yg nk tepek..nk tgk banyak lagi kt dalam fesbuk ok...time raye ni baby in tummy 34weeks..seb larat lagik nk beraya2...hehe...ok lepas ni ada entry baru lagi...so jap lg kot buat...tgh rajin..satu hari 2..3..cerita plk nk tulis...hohoo...konon rajin la tu di hari jumaat...

1 comment:

kak mieja said...

tomeinyaaaa.....msh nampak slim wpon dah nak due:):)