Thursday, August 12, 2010

News

hari ni dapat satu berita...kakak aku yg peknen lebih kurang aku da bersalin smlm...kirenye xcukup bulan la...baru 7 bulan...mengikut cerita adik aku dia yg g tgk kat gombak smlm sbb air ketuban da pecah...dah la husband dia xde...g hongkong...tepakse akak den tu drive sensorang g umah mertua dia kt gombak gak suh anto g spital...sian akak aku tu...terawal plk besalin....skang xtau ape berita...sbb masih ada dlm wad...xleh sape2 melawat...harap2 semua ok la...sihat hendaknye......

                          gamba ni je yg jmp..yg latest xjmp plk... akak aku sorang je...yg tudung pink tu la dgn anak dia yg ke3 harap semuanye berjalan dgn lancar...akak n baby dia sihat2 je...aminnn

3 comments:

kmieja said...

salamssss jaja,

harap-harap semuanya sihat & selamat:)

take care juga kat Jaja:)

jaja said...

baru dapat berita...baby akak sudah meninggal.....sgt sedih...xtau nk kate...moga akak ku tabah

Memey Anuar said...

innalillah.
ja, ko jgn sedih sgt k.
semoga kakak ko tabah.