Wednesday, July 25, 2012

Myiesha 1tahun 9bulan

Lama rasanya tak update pasal anak manja dan pandai sorang tu
Sejak sejak mummy dia bz berbiz
Aku pun tak sangka boleh pergi sejauh ini
dan tak sangka bole join biz yg dulu aku tak suke
Bak kata orang 
"Belum kenal makan tak cinta, da kenal sgt cinta okey"
atau org slalu cakap
"Belum Try Belum Tau"

Memang betul la ayat2 tu, kalau tak kaji dulu
tak selidik dulu mana baik n mana buruk 
jangan pandai-pandai nk jatuhkan hukuman
Projek yang aku buat sekarang ni
betul-betul menjadi kan aku seorang yang lain
kawan-kawan xde lagi tertumpu pada kawan opis sahaja
Tetapi sekarang dari merata tempat dari dan pelbagai jenis orang aku kenal
dari dokter, jutawan, businessman, pakar motivasi, 
mmg klau sebelum ni klau di fikirkan mana nk dpt kawan2 cmni
Dah macam satu family
help each others
Apa-apa program sama-sama join
Memang la org cakap klau nk berjaya kena berani buat sesuatu
Berani keluar dari comfort zone sekarang ni


Bukan je dapat jalinkan hubungan silaturahim sesama umat
tapi keberkatan dan hubungan dgn Allah terjaga
Dengan niat hendak membantu orang lain
untuk lebih bahagia..lebih sihat dan lebih kejayaan

Eh salah cerita pulak...berbalik pada asal otak kanan aku ni skrang da
sangat active sbb tu tetibe fikir ke lain..hehe

Myiesha sekarang dah 1tahun 9bulan
cepat je rasa anak mummy ni besar
Dan baru seminggu Myiesha tukar babysitter
sebab mak dah xboleh nk jaga sebab tuntutan sbg isteri
untuk menjaga suami yg sakit.
Terima kasih kak ita sebab selama ini jaga Myiesha dgn baik

Dan Myiesha sekarang masih lagi menyusu ibu.
masih nak walau da besar eh...ada lagi 3 bulan utk aku ajar susu lain
dah ajar sikit2 tapi dia refuse...balik keje je muke sengeh minta upah..

dah banyak yg dia belajar..
dah pandai kire 1 2 3 sampai seplohhhhh
banyak perkataan dia da pandai sebut
Sangat bangga dengan kamu...
Moga Myiesha jadi anak yang genius dan hormat orang tua.
mmmuuahhhh

anak ammi sayang

No comments: